Korntunnel i fokus

Vi är en förening som håller till i Oxie utanför Malmö. Vi skjuter luftgevär i källaren under Oxievångssbadet, vid sporthallen.

Skytte är en sport för ALLA så kom och testa på – det är gratis första gången! Medlemsavgiften är sedan 400 kr per år för ungdomar mellan 6 och 25 år. Vuxna betalar 600 kr per år i medlemsavgift.

Helst ska du ha en vårdnadshavare med dig när du testar på första gången om du är under 16 år. Kan ingen följa med dig måste du ha med dig ett skriftligt godkännande från en vårdnadshavare om att vi får lov att hantera ditt namn och ditt personnummer i samband med att du provar på luftgevärsskytte. Blir du sedan intresserad och vill fortsätta behöver en vårdnadshavare följa med dig nästa gång du kommer ner till oss.

Vill du ha mer information eller boka en tid för att komma och prova på? Skicka ett mejl till skabersjo.skf@telia.com.

Bli stödmedlem i Skabersjö Skytteförening! Betala 100 kr till vårt postgiro – 53 68 51-9.